Ενότητα 5.1: Ασκηση 2

Μπορούμε να αντιληφθούμε το σχολείο ως ένα οικοσύστημα, με φυσικούς παράγοντες (κτίρια, υποδομές, γήπεδα, κ.λπ.) και βιολογικούς παράγοντες (μαθητές/-τριες, εκπαιδευτικό προσωπικό, κήποι, κ.λπ.) που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, καθώς και με εισροές και εκροές ύλης και ενέργειας.

Με αυτή τη βάση, είναι εφικτή η διάγνωση της γενικής λειτουργίας ολόκληρου του σχολείου αλλά και διαγνώσεις οποιασδήποτε δραστηριότητας που διεξάγουμε με τους μαθητές/-τριες. Ανάλογα με το είδος και την πολυπλοκότητα του στοιχείου που μελετάμε, χρησιμοποιούμε διαφορετικά εργαλεία, ωστόσο το ζητούμενο είναι πάντα να εντοπίσουμε τι μπορούμε να κάνουμε για να ελαχιστοποιήσουμε τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της δραστηριότητας.

 

Δραστηριότητα: Αναλύστε τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο μιας δραστηριότητας του σχολείου σας ακολουθώντας τον παρακάτω πίνακα: 

 

Τοποθεσία της δραστηριότητας

 

Περιγραφή της δραστηριότητας

 

Αρχική κατάσταση πριν από τη δραστηριότητα (λαμβάνοντας υπόψη το κλίμα, τους γεωλογικούς, υδρολογικούς, κοινωνιολογικούς και βιολογικούς πόρους, το τοπίο, την ποιότητα του αέρα, την ηχορύπανση)

 

Μελέτη των επιπτώσεων της δραστηριότητας στο περιβάλλον (σύμφωνα με την ταξινόμηση της παραγράφου 5.1.2)

 

Προληπτικά ή/και διορθωτικά μέτρα

 

Εκτιμώμενος προϋπολογισμός για προληπτικά ή/και διορθωτικά μέτρα

 


Last modified: Friday, 8 September 2023, 8:47 AM