Ενότητα 4.1: Ορθή πρακτική 2: Σχολεία στις Βρυξέλλες (Βέλγιο)

Ποια ανάγκη ή ποιο πρόβλημα αντιμετωπίζεται;

Το έργο αυτό αποσκοπεί στην ενίσχυση της συμμετοχής των νέων των Βρυξελλών σε ζητήματα που αφορούν το κλίμα και το περιβάλλον. Ο όρος «eco-teens» αναφέρεται σε μια αυτόνομη, βιώσιμη και ενεργή ομάδα μαθητών/-τριών όλων των ηλικιών, οι οποίοι/-ες συμμετέχουν εθελοντικά σε δράσεις για το περιβάλλον στο σχολείο τους.


Πώς γίνεται;

Οι δράσεις αυτές μπορεί να έχουν διάφορες μορφές και να αποσκοπούν στην επίτευξη ενός ή περισσότερων από τους εξής στόχους:

Μείωση/καλύτερη διαχείριση των αποβλήτων.

Καλύτερη διαχείριση των πόρων (ιδίως του νερού και της ενέργειας).

Επανεξέταση των καταναλωτικών μας προτύπων (προτίμηση τοπικών και κυκλικών προϊόντων, επίγνωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αγορών μας).

Προώθηση τοπικών, υγιεινών, υπεύθυνων ή/και ηθικών ειδών διατροφής.

Διαφορετική αντίληψη της κινητικότητας (ήπια κινητικότητα).

Επανασύνδεση με τη φύση και το περιβάλλον διαβίωσης.

  

Ποιος είναι ο αντίκτυπος για τους/τις εκπαιδευτικούς, τους μαθητές/-τριες / την κοινότητα;

Μια σειρά από έργα από, για και με νεαρά άτομα.

Τουλάχιστον 1 περιβαλλοντικό έργο ανά έτος.

Νέοι/-ες με σημαντικά ενισχυμένο το αίσθημα ενδυνάμωσης.

Νέοι/-ες με καλύτερη κατανόηση των περιβαλλοντικών/κλιματικών ζητημάτων.

Μαθητές/-τριες με οικολογική συνείδηση που στοχεύουν στην αυτοδιαχείριση.

Υποστηρικτικό και ενεργό δίκτυο συντονιστών/-τριών καθηγητών/-τριών των οικολόγων μαθητών/-τριών στις Βρυξέλλες


https://www.coren.be/fr/se-mettre-en-action/bruxelles/eco-teens 

Last modified: Wednesday, 11 October 2023, 3:47 AM