Συζήτηση 3.2.1 Η εμπειρία σας με τις τεχνικές διευκόλυνσης
Συγχαρητήρια! Μόλις ξεκινήσατε το μάθημα 2 της ενότητας 3. Θα εμβαθύνουμε λιγάκι στα περί διευκόλυνσης σε εικονικό περιβάλλον. Στο μάθημα αυτό θα εξερευνήσουμε τα εργαλεία, τις μεθόδους και τις τεχνικές διευκόλυνσης για διευκολυντές εικονικής μάθησης:
-
Αν έχετε ήδη διευκολύνει ένα εικονικό μάθημα/εργαστήριο, παρακαλούμε περιγράψτε τα εργαλεία, τις μεθόδους ή/και τις τεχνικές που χρησιμοποιήσατε.
-
Ποιες/α ήταν οι/τα αγαπημένες/α σας, και γιατί;
-
Αν δεν έχετε διευκολύνει ποτέ, παρακαλούμε περιγράψτε την περίσταση που ήσασταν μέλος ομάδας με διευκόλυνση. Ποια εργαλεία, μεθόδους ή/και τεχνικές χρησιμοποίησε ο διευκολυντής; Ποιες σας άρεσαν περισσότερο, και γιατί; Ποια άλλα εργαλεία ή μεθόδους διευκόλυνσης μπορείτε να φανταστείτε;
Προαιρετικό, αλλά προτεινόμενο: παρακαλούμε αναρτήστε στο forum τις σκέψεις σας επί αυτών των ερωτήσεων.
Συμβουλή: Θυμηθείτε τυχόν δραστηριότητες συγκρότησης ομάδων στις οποίες συμμετείχατε και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν. Πώς έσπασαν τον πάγο, τι εισαγωγικές ασκήσεις έγιναν στην αρχή των εργαστηρίων και πώς έκλειναν οι συνεδρίες.
Σημαντική σημείωση: Στην αντίδρασή σας, σκεφτείτε τι θα κάνατε εσείς διαφορετικά, εξηγήστε παρόμοιες δικές σας εμπειρίες και πώς διαχειρίστηκε η κατάσταση – απλά εκφράστε τη γνώμη σας. Παρακαλούμε, κάντε το με σεβασμό και ενσυναίσθηση – άλλωστε είμαστε όλοι (μελλοντικοί) διευκολυντές, και ο αμοιβαίος σεβασμός είναι μία από τις αρχές που πρέπει να επιβάλλουμε στα εργαστήριά μας.