Καλώς ήρθατε στο μονοπάτι αξιολόγησης και κατάρτισης του προγράμματος C-Disk


Στη σημερινή εποχή, ο ψηφιακός μετασχηματισμός διακρίνεται σε τρεις βασικούς τομείς:
Οι οργανισμοί και οι εργαζόμενοι καλούνται να συμβαδίσουν με τον νέο "ψηφιακό κόσμο" για να αποφύγουν τον κίνδυνο να χάσουν ανταγωνιστικές θέσεις και να αποκλειστούν από την αγορά εργασίας.
Η επιτυχής αντιμετώπιση του ψηφιακού μετασχηματισμού απαιτεί από τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους να αναπτύξουν ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών και διαπροσωπικών γνώσεων, δεξιοτήτων και συμπεριφορών, υπάρχει έντονη υστέρηση στην ανάπτυξη στρατηγικών σε επίπεδο ανθρώπινου κεφαλαίου προκειμένου να συνοδεύσουν τον ΔΤ: μόνο το 20% των επιχειρήσεων έχει ξεκινήσει δράσεις πολιτισμικής αλλαγής και ανάπτυξης δεξιοτήτων- η έλλειψη επαρκούς προσωπικού και δεξιοτήτων στο ψηφιακό περιβάλλον (36%) αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια στην ανάπτυξη ψηφιακής στρατηγικής.
Ταυτόχρονα, παρατηρείται ανεπάρκεια των διαθέσιμων προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και έλλειψη δεξιοτήτων στην αγορά εργασίας- ως εκ τούτου, έχει δημιουργηθεί η επείγουσα ανάγκη επικαιροποίησης και ενσωμάτωσης των διαδικασιών επαγγελματικής κατάρτισης (αρχικής και συνεχούς) προκειμένου να διευκολυνθεί η ψηφιακή μετάβαση στην αγορά εργασίας
Το πρόγραμμα C-DISK έχει τους ακόλουθους στόχους:

Πριν από την έναρξη του μαθήματος ηλεκτρονικής μάθησης του έργου C-DISK, συνιστάται ιδιαίτερα να κάνετε μια αυτοαξιολόγηση που θα σας καθοδηγήσει σε προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό υλικό για να βελτιώσετε τις γνώσεις και τις ικανότητές σας.
Η αυτοαξιολόγηση απευθύνεται σε...
α) Φοιτητές ΕΕΚ
β) Εκπαιδευτές ΕΕΚ
γ) Managers ΕΕΚ
και επικεντρώνεται σε...
α) Τεχνικές γνώσεις
β) κοινωνικές δεξιότητες
γ) Ηλεκτρονική ηγεσία (μόνο εκπαιδευτές και διευθυντές)
Η αυτοαξιολόγηση περιλαμβάνει ερωτήσεις που αφορούν τόσο γνώσεις όσο και αυτοστοχασμό.